söndag 25 oktober 2009

Dagen har gått ganska bra..
Helle och Tyr är här tills imorgon vilket har gett mig lite annat att tänka på tack och lov!!
Tog en runda istan, fikade och köpte ny kakeldekor till köket som jag ska pyssla med ngn dag nu i veckan.
Ikväll har vi ätit pizza och mest bara chillat, är för trött för att orka ta mig för ngt annat.
Lyckades ändå sova en del inatt men jag är väl psykiskt utmattad förmodar jag.

Imorrn har jag min 3.e sittning och jag tänker genomföra den.
De resterande 3 kommer jag dock avboka eftersom jag inte kommer ha tid till det.
Får fortsätta när allting lugnat ner sig och jag känner mig hyffsat stabil igen.
Börjar jobba på tisdag igen förhoppningsvis, funkar inte att bara gå hemma känner jag.
Beror lite på om jag ska ner till Varberg och prata med begravningsbyrån då eller inte...
Så mycket man ska orka ta tag i!!

Inga kommentarer: