onsdag 7 oktober 2009

Jag får fan ingen ro till att sova, borde kanske sluta dricka så jävla mycket kaffe när jag jobbar kväll.. Sen att Otyg far omkring som en idiot hjälper inte direkt heller!!
What to do, what to do!

Och till på köpet så känner jag mig som ett känslomässigt vrak vilket gör mig irriterad eftersom jag hatar när någon har så stark påverkan på mig!
Jag tror inte han riktigt fattar själv att han faktiskt sårar mig med sina jävla lekar!
Ena dagen så är jag den enda han vill ha, nästa dag så skiter han i att höra av sig när vi besämt att vi ska ses och tredje dagen så låtsas han som ingenting och svarar knappt när jag hör av mig..
Och sen börjar det om igen!!
Jag försöker inbilla mig att han borde ha mer respekt för mig än så efter alla år vi känt varandra nu men jag har uppenbarligen fel! Jag vet bara inte hur fan jag ska ta mig ur det här!!!

Inga kommentarer: