fredag 2 oktober 2009

My god, vilken kväll!!
Pundare som slogs om en stulen plånbok, jag fick ringa farbror polisen och torka bort blod från ena entreedörren..*mys*
Efter någon timme kom en av dem tillbaka och krävde att få sin mat som han hade beställt innan han började bråka och polisen tog med honom.
Till slut blev jag kallad det ena med det andra och hotad med allt möjligt innan jag lyckades få ut honom från restaurangen. Jag är förmodligen för dum för mitt eget bästa, men jag hade liksom inte riktigt tid att ringa efter polisen igen när vi snart skulle stänga och jag dessutom skickat hem ena medarbetaren tidigare..
Dags att skaffa hemlig identitet snart kanske?? Ha ha

Annars så har det varit jäkligt nice i övrigt!!
M kom över senare i onsdagskväll, drack lite vin och kaffe, pratade, lyssnade på musik och hade jäkligt mysigt!! Var sweet att vakna upp jämte honom imorse faktiskt!! =)

"Det är väl fortfarande inga fluffiga, rosa moln men de är inte lika gråa längre iallafall.."

Är snart dags att sova, ska upp och jobba kl 9 igen!
Och ikväll blir det partaj hos min kära vän Olsson!!
Vi har inte umgåtts så mycket det senaste så det ska bli himla kul, men det blir ingen Rockbaren för min del iallafall..det suger på helgerna!!!
Den som lever får se vart man hamnar!!



Inga kommentarer: