tisdag 27 oktober 2009

Känns skönt att vara tillbaks på jobbet igen, man får lite mindre tid till att tänka..
Småjobbigt att gå omkring med en klump av ångest i magen men det gick rätt fint ändå.

Min chef skickade blommor med blombud idag, så himla fina!!
Skulle egentligen fått dem igår men jag var juh i Mölndal hela dagen, kändes lite B att få dem medans jag blev gaddad.
Synd att det krävs att en anhörig dör för att man ska få blommor...

Tog en sväng till Cubus med några jobbpolare efter jobbet, var ngn VIP kväll där så vi passade på att shoppa lite..blev dock bara en kofta, leggings, strumpor, vantar och mascara..
Inte min typ av klädaffär direkt..
Imorrn ska jag shoppa ett par stövlar jag spanade på när jag var istan med Helle och Tyr i söndags =)
Och senare på kvällen blir det Sticky en runda eftersom en gammal polare från Halmstad spelar med sitt band Scenteria..kul kul!!

Nu blir det dock dusch och Desperata Hemmafruar!

Inga kommentarer: