tisdag 6 oktober 2009

Jag är tröttare än tröttast men det går nog över med lite kaffe!!
Kom precis hem från Mölndal och Wicked Tattoo, gick ganska bra att hitta trots att det var typ 1,5 år sedan jag var där senast. Me good!
Carl hade en massa ideér och vi är helt inne på samma tankar så det kommer bli schysst det här!! Dock en aningen dyrare än vad jag hade räknat med men smakar det så kostar det!!
Får hoppas att banken inte krånglar nu bara, har mitt sparkonto på SEB och mitt personkonto på Nordea så det finns en risk att pengarna inte hinner komma in tills torsdag men det får jag lösa på ngt sätt!! Som vanligt så är jag juh alltid ute i sista minuten med allt..*suck*

Börjar dock bli jävligt nervig inför första sittningen så det vore nice att ha någon med sig!
M sa att han ville följa med men det vågar jag inte lita på, men vem vet. Man kan juh bli positivt överraskad för en gångs skull!!!! *pik*
Dessutom så vill jag att han följer med...

Nu är det dags för jobb.

Inga kommentarer: