torsdag 8 oktober 2009

My god, jag är ta mig fan kär!!
Det blev så jävla snyggt att jag inte vet vart jag ska göra av mig själv!!

Det började segt, fick sms av Carl vid 06.30 imorse om att han behövde flytta fram tiden till 12.00 ist för 10.00-vilket var helt ok för mig eftersom jag fick sovmorgon trots att jag inte kunde somna om :/
Mellan 12.00 och 14.00 ritade han upp bilden som jag ville ha och la till detaljer, efter det bjöd dem på thaikäk och vid 15.00 satte han igång och var klar vid 19.20 typ..
Och det gjorde faktiskt inte alls lika ont som jag hade tänkt mig att det skulle göra, visst- självklart kändes det när han tatuerade den undre delen av överarmen men det var ok.
Han frågade typ var 10:e min om det kändes ok, om jag behövde pausa men jag lät honom bara köra på. Å andra sidan så skulle jag aldrig erkänna om det gjorde ont heller för de delen!

När vi väl var klara så mötte jag upp Carin på Rb för en öl...eller fyra..Ha ha
Var Raised Fist-förfest och massa roligt folk, men vissa ska juh upp och jobba så det blev tidigt för min del. Nu blir det dock sängen..jag är sjukt jävla trött!!

Nattinatt!

1 kommentar:

Lory sa...

Åh längtar till att få se bild på tatueringen :) Kul du blir så nöjd det lever man på i evigheter.