tisdag 13 oktober 2009

Min dator driver mig till vansinne!!
Kommer upp felmeddelande till nästan alla sidor utom face och min blogg..*weird*
Fast jag borde ändå lägga mig snart så det är lika bra det!

Har tid för nästa sittning kl 10.00 idag, kommer förmodligen vara sjukt trött så kaffebryggaren står laddad och klar när jag ska gå upp =)
Hoppas verkligen att det inte blir några 7 timmar denna gången, det är så sjukt segt att sitta still flera timmar i sträck. Har hört historier om folk som somnat medans de blivit tatuerade och jag har alltid undrat hur fan man kan lyckas med det men nu förstår jag att det faktiskt går!!!

Efteråt ska jag möta upp några polare en stund för lite socialt umgänge och någon öl.
Skulle behöva köpa ny vinterjacka, stövlar och lite annat kul med men det lär jag knappast hinna idag. Well well.. sängen kallar!

Inga kommentarer: