söndag 11 oktober 2009

Play the game!

Ohh..I forgot!!

Jag har äntligen kommit på det ultimata sättet att få slut på hela det här enerverande strulandet i mitt so called love life!!!
Jag kan medge att det var jävligt mys i fredagsnatt och igår kväll men det gav mig samtidigt en inblick i hur han tänker... Och det är jätte trevligt att få höra att man är "kvinnan i hans liv" men det tappar betydelse när man är medveten om att det bara är tomma ord!!
Så.. jag hatar verkligen att leka med folk (speciellt med tanke på att jag la mina kort på bordet för länge sedan) men eftersom han inte verkar ha någon tanke på att låta mig gå så får jag helt enkelt ge mig in i spelet jag med!!

Det är så jävla löjligt egentligen men jag gör allt för att för att slippa få mitt hjärta krossat!!!

Nog om detta, nu blir det världens sämsta film och sen läggdags!

Inga kommentarer: