torsdag 4 juni 2009

Update!

Jag har blivit fruktansvärt dålig på att blogga känner jag..
Mest pga lathet förmodar jag..
Här kommer en liten uppdatering iallafall:

Lördag:

Grillade med frugan på kvällen vid Slättadamm..
Himla mysigt..drack 2-3 folköl och tittade på dem små söta andungarna som simmade förbi.
Såg även en simmande snok i dammen *ormfobi* och ett antal döda fiskar.. Värsta naturupplevelsen!! *s* Satt mest och beklagade oss för varandra om våre diverse karlproblem som vanligt!! Skönt att man inte är den enda som har dessa ständiga problem!!

Söndag:

Jobbade till 16.00..
Låg ute på gräsmattan och solade en stund när jag kom hem, efter det blev det pizza och film på kvällen..En ganska händelselös dag med andra ord..

Måndag:

Drog in till stan med Carin, låg och solade bakom Storan ett par timmar tills svetten i princip skvalade om oss.. Sen hem för en dusch och in till stan igen och mötte Chrisse..
Hade tid hos frisören båda två..kapade 4 cm vilket var välbehövligt!!!
När jag var klar mötte jag upp Carin igen..köpte kinamat och några öl på systemet och satte oss sedan bakom Storan återigen..
Blev nästan anfallna av en flock måsar eftersom någon idiot lämnat kvar en påse med matrester några meter bort...jag hatar verkligen fiskmåsar!!
Lite senare tog vi en sväng till Rb´s uteservering, träffade på en gammal kompis från Halmstad där..satt och tjötade lite skit ett par timmar innan det blev hemgång för min del..

Tisdag:

Jobb, jobb och åter jobb..

Precis som igår..(onsdag)
Idag är jag iallafall ledig..*gött*
Har inget direkt planerat mer än att städa, tvätta och färga håret..
Ska ev möta upp en kompis senare på kvällen men han ville gå ut och jag är inte så sugen på det faktiskt.. Har redan spenderat på tok för mycket av min lön på typ ingenting och månaden har knappt börjat :/
Får förvisso pengar både på skatten och när jag fyller år den 15:e men dem måste gå till midsommar och Wacken..

I övrigt så har jag och frugan kommit överens om att vi går i celibat båda två, den som "klarar" det längst vinner..
I mitt fall lär det inte bli några problem med tanke på att ett ev "ragg" lyser som fan med sin frånvaro..Eller, det finns någon (gör det inte alltid det??) men det är för mycket snack och för lite handling eller mening med det.. Jag har lärt mig att lita på min magkänsla vad gäller karlar och jag får samma känsla nu som när O för ett par månader sedan sa att han ville att vi skulle bli tillsammans..och sen plötsligt slutade han höra av sig istället..
Min tillit för karlar har nått botten och jag behöver handling och inte bara en massa tomma ord!!
I detta fallet står även över 10 års vänskap på spel så just därför är jag ännu mer på min vakt!

Det kommer ändå bara bli pannkaka av allt så det är lika bra att sluta tänka mer på det..

Nu blir det sängen med nya Close Up..*nattinatt*

Inga kommentarer: