fredag 12 juni 2009



Eller???




Dagen har gått segt :/
Har fått gjort det jag ska nu iallafall, tänkte baka också men det får vänta tills imorgon..
Bestämde mig för en chokladkaka med after eight så jag måste en sväng till affären imorgonbitti.

Köpte ett nytt duschdraperi när jag var hemma i Halmstad senast (valborg) som jag helt hade glömt av, nu har jag fått tummen ur och hängt upp det iallafall..
Blev himla fint =) Har inte förstått det här med varför jag shoppar en massa saker varje gång jag åker hem? Vad finns i Halmstad som inte finns här liksom?? Konstigt det där..

Förövrigt så är jag sugen på att fixa ny kakeldekor i köket, det står mellan Betty Page och medaljongmönstrat..båda skulle bli snyggt i mitt bubbelgumsrosa kök..Ha ha
Har även hittat skitsnygga glasunderlägg med Betty Page på RockHouse, ska ta och springa dit och köpa dem någon dag. Eller så kan man hoppas att de kommer hem i ett paket lagom tills på måndag =) *pik pik*




Inga kommentarer: