torsdag 4 juni 2009

Lägenhetssökande!!

Har äntligen beslutat mig för att börja söka lägenhet igen..
Lite trist eftersom jag trivs så jävla bra men har insett att det är vansinne att betala 5600 när man är själv, finns så mycket roligare saker att lägga pengarna på!!
Men jag har ingen brådska utan tänker ta tid på mig..i första hand vill jag ha en här vid SlättaDamm/Bjurslättstorg..vet att 2:orna där frugan bor ligger på 4000-4800 kr..
Sen kan jag även tänka mig Kville/Brämaregården och i tredje hand Majorna/Kungsladugård.

Nu bor försvisso exet i Majorna men området är ganska stort och just där han bor är ändå för långt bort, vill isåfall bo runt Ostindiegatan typ..där ett ännu äldre ex bor..Ha ha
Jag och han är iallafall fortfarande vänner så det skulle inte vara några problem!!

Men som sagt, det är ingen brådska..
Jag trivs bra här och har råd med det än sålänge, känns som att lönehöjningen täcker upp för hyreshöjningen hela tiden..lite trist!!
Nu blir det käk!!

Inga kommentarer: