torsdag 18 juni 2009

Dags att nana kudden strax, är dock inte alltför trött så jag fördriver tiden med att skriva lite..
Födelsedagen was a blast!! Massa gratulationer från folk (Thank god for facebook liksom..*s*) och utgång med några polare på kvällen..
Blev någon öl mer än planerat och lite smått ångest dagen efter men vad fan, det är bara att förtränga och leva vidare!!
Det blir dock lugnare ett tag framöver..varken jag eller min ekonomi klarar av fler utsvävningar..Ha ha..
Jag har haft mitt roliga och känner att det är dags att tagga ner helt enkelt!!
Just nu står jobbet i fokus, speciellt eftersom cheferna är lediga och jag har ansvaret..vilket jag trivs som fan med!! Än sålänge har allt dessutom flutit på bra!!
Har haft en "downperiod" nu ett tag men det känns som att det håller på att vända, om inte annat så ska vi se till att det vänder!!

Midsommar snart =)
Är ledig hela helgen för första gången på ett par år nu!!
Den ska firas med gänget såklart, är dessutom två som fyller år så det kommer bli skoj!!
Hoppas vädret håller i sig eftersom vi ska grilla vid Ramberget, kan lätt bli lite crowded hemma hos Mathias och Micka annars..*s*
Kommer säkert bli fun!!

*nattinatt*

Inga kommentarer: