tisdag 9 juni 2009

Så att..

Klockan är nu 13.17 och än sålänge har jag inte lyckats prestera ett skit idag..
Vaknade med början till mensvärk (lustigt hur ens kropp fungerar egentligen) och hann precis knapra i mig en tablett innan skiten satte igång..*uhhh*

Gick upp för att kolla på Våra Bästa År när jag upptäckte att Otygs mat hade tagit slut så det var bara att knalla ner till Tempo för att handla..
Slängde mig på soffan en stund senare och lyckades somna efter en stund in i programmet..
Vaknade för ca 20 min sedan igen och stämde träff med frugan för en fika i stan kl 15.00
Och sen..efter fikan..då ska jag fan städa!! *lovar och svär*

Behöver dessutom ta en sväng till Willys och handla, och passa på att ta med alla jävla pantflaskor jag lyckas dra på mig efter alltför stor konsumtion av ramlösa och cola light..
Finns inget jag avskyr mer än att panta flaskor allvarligt talat!!!
Funderar seriöst på att sätta upp en lapp nere på Tempo om att det bara är att komma å hämta skiten, finns säkert ngn liten unge som blir glad..
Och jag slipper kånka iväg med allt, Its a win win situation!! =)

Nu blir det lunch..

Inga kommentarer: