tisdag 9 juni 2009

Fick ett så himla trevligt avslut på jobbkvällen =)
En stund innan vi skulle stänga kom det in ett gäng killar på runt 18 år och beställde glass, jag stod i kassan då eftersom jag skickade hem kassatjejen tidigare..
Hade precis tagit av munstycket på combon (maskinen som gör glass och milkshake) så första killens glass blev sådär fin..*s*
Så när jag gav honom glassen så skrattade jag lite och sa: " Ja..du får ursäkta men den blev inte så estetiskt tilltalande.." Då svarade han :"Du, det gör inget för det är fan du!!"

That made my day, evening and fucking night!! =)

Det ser ut som att jag har en hyffsat trevlig vecka framför mig..

Idag:

Ledig!!=) Ska försöka få tvättid, städa lite efter helgens bravader och ev tvinga Carin att gå på stan en sväng.

Onsdag:

Jobba och sen på "jobbmöte" på Chez Amis..(middag och öl)

Torsdag:

Städa som faaaan inför mammas och hennes gubbes besök på lördag och sen jobba kväll..

Fredag:

Städa ännu mer eftersom jag förmodligen inte kommer göra det på torsdagen..*s*
Ha "jobbfika" med chefen istan, ska gå igenom det jag pluggar å sådär..och sen blir det en lugn hemmakväll med film=)

Lördag:

Få besök av mamma och hennes gubbe (ev kommer pappa och hans tant med..) för att fira min 26-årsdag.. som är på måndag förvisso..
På kvällen blir det partaj med gänget, är ngn grej inför Metaltown i Bältesspännareparken som vi ska gå på verkar det som.. Efter det så gissar jag att det blir Rb..

Söndag:

Så kommer jag förmodligen ligga bakfull till ca 16.00 och sen blir det pizza och film resten av kvällen =) Och ha ångest över att det är sista dagen som 25-åring!!!!! :/

Inga kommentarer: