söndag 14 juni 2009

Bring some coke!!



*gahh*


Börjar må en aningens bättre nu..=)
Gårdagen was a blast!!
Började med en öl hos Mathias med honom och Bugno, mötte upp ytterligare en polare och hans brud vid 20.00..
Åkte in till stan och bältesspännareparken, skulle vara någon hårdrockskareoke där..
Massa folk överallt, hade en del öl kvar så vi satte oss vid Storan istället á la fjortisstyle..*s*
Vid 22.00 var spektaklet och även ölen slut och jag var frusen så jag och Carin drog upp till Rb för kaffe =) Efter kaffet blev det mer öl och efter en stund dök även de andra upp.
Var väl sådär kul folk där, mycket överfulla och jobbiga 35 plussare!!
Blev ihälld någon äcklig jävla shot..smakade typ värre än fernet :/
Hmm..ja..drog till 7Eleven vid 02-snåret och sen vidare hem, en kompis sov över så jag var ambitiös nog att koka ris till thaigrytan jag gjorde igår!!
Sjukt gott..måste göra om den snart någon dag!!
Dagen har spenderats i soffan med dålig tv och Ben & Jerry Chocolate Macadamia..*mums*
Ska snart orka dra mig ner till preem och hämta mina böcker=) Och städa lite, är kaos i köket efter nattens matlagning!! Snart bara 5 timmar kvar tills jag fyller 26..:/
Nedräkningen har börjat!!

Inga kommentarer: