lördag 20 juni 2009

Midsommardagen

It was a blast last night! =)
Jag hade tom lockat håret och dragit på mig en svart babydollklänning kvällen till ära =)

Midsommarafton firades hemma hos M&M med en massa vänner.
Vi grillade, drack sprit (inte jag dock som höll mig till Ramlösa de första timmarna, tog dock igen det senare..) och lyssnade på bra musik och Onkel Kånkel..
Vädret var juh sådär igår så jag struntade i att grilla, körde på färdiggrillade revben och potatissallad, vitlöksmarinerade jätte oliver och jordgubbar..*namnam*
Fröken Olsson lekte snuskiga lekar med Ken och Barbie å vi andra garvade halvt ihjäl oss när Barbies ben gick av mitt under en 69:a..Ha ha
Under slutet av kvällen tog Ken Barbie bakifrån mot chipsskålen..*s*
Jag fick förresten värsta fina presenten av J&J =) Ett förkläde i alla möjliga olika färger!!
Kommer användas flitigt när jag bakar =)

När det började närma sig midnatt så begav vi oss till Rockbaren, vi funderade först på Sticky eller Hardrock..det var juh trots allt midsommarafton..men ingen av oss är direkt förtjust i Sticky och Hardrock tar typ 100 spänn för inträde/garderob plus att ölen är dyr så ja..det blev Rockbaren..Men det var kul så det gjorde inget!! =)
Pratade en del med en killpolare som känner ragget från förrförra helgen, han tyckte att jag skulle smsa honom så jag fick hans nummer.
Jag skickade ett sms men har fortfarande inte fått svar tillbaka..
Well well..nu har jag gett det ett försök iallafall och han är uppenbarligen inte intresserad så då är det bara att gå vidare =)

Vaknade pigg som en lärka vid 11 trots att jag inte kom isäng förrens vid 05.30 imorse..*s*
Har dock inte orkat ta mig för ngt vettigt mer än kollat på film, läst, ätit pizza och umgåtts en stund med en "vän"..*harkel*
Blir mer film strax, ska kolla på Twilight..får se om den är så "underbart bra" som folk påstår!!

Inga kommentarer: