torsdag 4 juni 2009

Kalas

Är precis hemkommen från Vucken, firade hans 29-årsdag med kaffe och tårta =)
Värsta vuxenpoängen..Ha ha
Han fick massa söta HelloKitty grejer, han som HATAR HelloKitty..He he
Himla kul!! =)

Efteråt skulle jag egentligen mött upp en "kompis" istan efter han slutat jobba men han hade dragit till Kontiki med sina jobbarpolare istället.
Jag sa tidigare när han frågade om jag hade lust att gå dit att jag inte trodde det, hade hellre umgåtts med honom själv men men..så nu är jag hemma igen.
Det är rätt uppenbart att han inte är så intresserad av att inleda ngt som han påstod så då lägger jag hellre ner det. Det var likadant för 7-8 år sedan och tydligen så har inget ändrats..
Och jag är trött på att jaga..då får det hellre va!

Så nu blir det film ikväll istället, nice det med=)

Fick sms av en kompis i Sthlm tidigare idag, han var på väg till SRF..
Så bara för det blev jag sjukt deppad över att behöva jobba hela helgen ist för att åka dit!!
Tack Daniel!! :/
Jag ska ge igen när jag åker till Wacken för då är han hemma och jobbar..*mohahaha'
hämnden är ljuv!!

1 kommentar:

Vukk sa...

Hata HelloKitty...