lördag 13 juni 2009

Äntligen lördag!
Har varit uppe med tuppen (nästan) och flängt omkring ett par timmar..
Nu väntar jag på att mitt mästerverk i ugnen ska bli klar..
Jag är rätt grym på det här med bakning, om man bortser ifrån första gången jag skulle baka när exets familj kom på besök..Ha ha
Vi hade gasspis i den lägenheten vilket inte tillämpar sig så bra till just bakning..
Det är i stort sett omöjligt att misslyckas med kladdkaka så det var det jag tänka imponera med, dock så blev den en aning för kladdig inuti..mer åt det rinnande hållet.. :/
Jag skämdes som fan men hans familj låtsades som ingenting=)

Min kära moder och hennes gubbe borde komma vilken sekund som helst nu..
Har varit vuxen nog att önska mig ett torkställ till balkongen i present..Ha ha
Det var liksom det enda jag kom på!!
Blir bara svårare och svårare för varje år som går att önska sig ngt, jag har liksom sett till att ha köpt allting jag behöver själv..Brukar får Wackenbiljetten plus resan varje år men iår så bokade vi biljetterna såpass tidigt så jag la ut för det själv istället.

Efter deras besök så ska jag hem till frugan en snabbis för att kolla till hennes katt (eller ja, hon är kattvakt), sen färga håret, laga mat och sen blir det partaj!!

Inga kommentarer: