tisdag 9 juni 2009

Augusti..

Jag ser verkligen fram emot augusti som fan nu =)
Förutom att jag har semester första veckan och kommer hem från Wacken då så är det Tant Olssons 30-årsfest en vecka senare, möhippa för Jessica helgen efter och sen Jessica och Jakes bröllop i slutet av månaden..Sjukt mycket roligt som händer!!

På tal om Wacken så känns det verkligen som sista spiken i kistan i år!!
Är 5.e året på raken jag åker dit nu och förmodligen sista tyvärr..
Vi är dessutom bara 5 pers som åker..jag, Micka, Mathias, Jake och Tant Olsson..
Frugan var tvungen att ställa in pga plugget och Jessica kände inte att banden var värt det, vilket jag helt förstår!! Det är faan 20-års jubileum och inte ett enda band jag vill se som jag inte redan har sett!! Helt sjukt!! Eller jo..DAD och Heaven and Hell..det är allt!!
Men självklart så kommer vi ha apkul ändå!! =)
Men som sagt..nästa år är det banden som avgör vilken festival det blir!!

Inga kommentarer: