måndag 8 juni 2009

Lördag..







Hade planerat för en lugn "kväll" hemma efter jobbet i lördags, gick tom och köpte godis på pressbyrån under min rast. =)
Men juh längre kvällen gick juh mer sugen blev jag på att gå ut så jag mötte upp Carin efter jobbet och drog till Rb..igen..Ha ha
Var inte lika kul som i fredags men helt ok ändå..
Mycket konstigt folk ute och återigen fastnade jag på vimmelbilderna på http://www.rockspot.se/
Det tog 6 år innan jag fick vara med och då 2 dagar på raken..*s*
Kul kul!!
Efter Rb drog jag och en bekant hem till mig för att ta en öl och sitta och tjöta lite, det blev dock till att nana kudden efter två klunkar..Helt sjukt trött!!
Idag (söndag) har jag jobbat kväll igen, var sjukt lugnt på jobbet!!
Och nu sitter jag mest och njuter av tystnaden eftersom jag inte varit ensam mer än en timme typ sedan i fredagsmorse!! Ensamhet är underskattat som fan!!
Snart dags för sängen!

Inga kommentarer: