fredag 12 juni 2009

Jag börjar bli en aning uttråkad faktiskt..
Men jag ska hålla mig hemma idag, that´s it!!
Dessutom är alla ändå iväg..frugan är på en punkfestival norrut och Carin är på fest i Alingsås..
Jodå..jag har minsann fler kompisar men dem är hemma hela bunten precis som undertecknad!!
Så jag roar mig med Hardcore Superstar på stereon och en dålig svensk film på tv *s*

Funderar på att nana kudden snart, vill liksom bara att lördagen ska komma igång..
Det är farligt med förväntningar..det blir oftast bara bajs av det!!
Och jag hade tillräckligt med kul förra helgen för en månad framöver så det får bli som det blir..
Måste hinna färga håret imorgon också..utväxten ser helt jävla dassig ut och de ca 10 gråa hårstråna som jag lyckats få syns alltför väl :/
Hur ska jag hinna???
Blir till att ställa klockan tidigt..lycka till att komma upp bara!!

Inga kommentarer: