lördag 30 maj 2009

Grillning ikväll..

Som att jag stannade hemma igår..icke!!
Jag är inte den som sitter hemma och väntar på att en karl ska ringa så jag drog ut med Carin istället, var juh så jäkla nice väder så vi tog Rb´s uteservering=)
Blev sådär lugnt och trevligt trots att hela Rb var knökad av folk, dock inte en enda käft man kände!!

Höll på att flyga på en liten snorunge medans Carin var iväg en stund för att köpa öl..
Picture this: En liten snorvalp som inte såg en dag äldre ut än 17 år, korthårig, glasögon, moppemusch, bandtröja med uppkavlade ärmar för att visa sitt tatuerade uppånervända pentagram på ena armen (självklart så gick han och drog upp ärmarna på t-shirten var 5:e sekund)..Han såg verkligen JÄTTE ond i skogen ut..Ha ha ha..

Ja..jag blir lätt dryg och ytlig efter ett par öl..!!

Han och hans två lika nördiga kompisar stod iallafall och hängde en bit ifrån där jag och Carin satt när vi gick in till nedervåningen..Lika fulla alla tre!!
När Carin då försvann en stund så ställde sig tönten precis jämte mig och började hålla på med sin mobil av någon anledning, han typ hängde över bänken där jag satt..
Till slut så blev jag så jäkla irriterad över att ha honom hängandes vid mig så jag bad honom flytta på sig..vilket han efter någon minut gjorde..
Då ställde han sig vid sina kompisar och typ råstirrade istället, inte av irritation utan mer som att han klädde av mig med blicken..*uhhh*
Blängde tillbaka på honom och ytterligare en stund senare när Carin kommit tillbaka med sin öl så gick han och ställde sig jämte mig igen och bara tittade liksom..
Till slut blev jag så jävla förbannad så jag hotade med att slå ner honom ifall han inte stack, och det gjorde han efter lite tjaffsande..Ha ha

Lite smått segt att gå upp idag men det gick..
Var lugnt på jobbet så tiden har segat som fan, skönt att vara hemma!!
Ska grilla med frugan någonstans vid dammen ikväll=)
Upp och jobba tidigt imorgon så jag behöver ta det lite chill känner jag..

Nu..dusch!

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Hej Annsie! Kul att du följer min blogg, såg att folk har hittat till mig från din länkning. Ha det! :)