måndag 4 maj 2009

*mys*

Jag är sjukt glad över att jag gick ut i lördags!!
Gick och velade fram och tillbaka hela kvällen på jobbet huruvida jag skulle orka pallra mig till Rb å möta upp Carin eller icke, så blev det iallafall..
Var segt som fan första timmen...alldeles för mycket dyngraka människor, fick typ hälla i mig ölen för att orka med liksom..
Sen plötsligt så dyker en karl, J, upp som jag varit bekant med i ca 3-4 år, har träffats på spelningar och på Rb då och då genom åren..kommer inte ihåg hur vi började snacka från början ens..men på den tiden var jag ihop med M och J hade flickvän så jag reflekterade inte så mycket mer över honom än att han är snygg och trevlig!!

Nu blev det iallafall att vi började prata när jag och Carin var ute och rökte, och efter Rb stängde så drog vi hem till mig trots att han bor mitt i stan.
Jag skulle juh jobba igår så jag kände att det blev enklast att vara hos mig helt enkelt. På vägen hem upptäckte vi att ciggen höll på att ta slut så vi tog en sväng till Shellmacken i Tuve. På vägen mellan busshållsplatsen och macken så fanns det ett dike som J tänkte hoppa över..Men han missade och fick lera över sina jeans..Ha ha. Fabulous som jag är, så gick jag ner till tvättstugan när vi väl kom hem och slängde in dem i maskinen..=)
Satt uppe ett par timmar och tog en öl och snackade innan vi la oss efter kl 06.00 någongång!! Och det bästa av allt..eller allting är relativt..*s*..är att vi inte hade sex!! Bara kramades å myste lite =)
Och Otyg blev nog förtjust, han låg tätt intill J hela morgonen och mös han med!!
Detta var verkligen precis vad jag behövde känner jag!! Bestämde att vi ska träffas igen någon dag, har inga som helst förväntningar faktiskt.. Det som händer det händer!

Nu ska jag dock ta och nana kudden, är helt slut efter att ha jobbat ikväll!!

Inga kommentarer: