tisdag 26 maj 2009

It´s 5 o clock somewhere..


Vaknade klockan 05.00 och har inte lyckats somna om..*segt*
Med tanke på att jag stänger ikväll och inte behöver vara på jobbet förrens kl 14.00 (möte med chefen innan) så borde jag nog sova lite till men det går liksom inte..

Hade grymt kul igår iallafall=)
Tillbringade eftermiddagen i slottsskogen med Carin..
Lite färg lyckades man få dessutom=)
Och som vanligt när det är fint väder så blev vi sugna på öl, så vi hamnade på Rb på kvällen..*surprise surprise*
Vi har lika dålig karaktär båda två..Ha ha
Men vi varvade med kaffe emellanåt och var hemma tills klockan 23.00!

Nu blir det dock inget mer festande på ett tag framöver vilket känns rätt gött faktiskt.
Jettan är fortfarande sjukskriven och Anna behöver verkligen vara ledig så jag jobbar för henne i helgen vilket innebär att jag börjar tidigt. Inte mig emot, är inte helt förtjust i att jobba kväll längre vilket jag egentligen skulle gjort.

Näe..ska laga lite mat så får det bli sängen en stund till sen.


Inga kommentarer: