söndag 24 maj 2009

Bakfull

My god!! Har varit sjukt bakfull hela dagen :/
Orkade inte pallra mig upp ur sängen förrens runt 16.00 snåret!
Jag hade förvisso jävligt kul igår men såhär dagen efter känns det fan inte värt det!

Kvällen började här hemma med Carin och Kajsa..
Skulle juh druckit skumpa men var klok nog att hålla mig till öl och Baccardi Razz istället.
Hade juh varit uppe sedan 05.00 så att dricka skumpa kändes livsfarligt...Ha ha
Och full lyckades man juh bli ändå!!
Drog till Gretas vid 22.30, mötte upp Fia på vägen..
Intressant ställe det där..men det var kul och billig öl!!
Fortsatte till Rb runt midnatt..måste verkligen sluta gå dit på helgerna..
Samma människor som alltid, samma inavel..*boring*
Känns som att Gbg bara krymper för varje dag som går!!

*ångest*

Annars är allt topp!! Är ledig 2 dagar nu och förhoppningsvis är det fint väder imorrn, ska dra till slottis med Carin isådanafall! =) Och kanske träffa frugan en sväng!!=)
Nu blir det mer film och resterna av pizzan jag köpte innan.

2 kommentarer:

chrisse sa...

SÅ du var på GRETAS iaf !! =) ahah vad tyckte du då? var de mkt folk? =) kramen!

PeccataMortalia sa...

Ha ha..ja jag sa juh att jag skulle dit!! Det var helt ok=) Rätt lite folk dock, men det var juh helgen innan löning så=)