fredag 15 maj 2009


Jag har tillbringat denna ljuva fredagkväll med att röja lite på vinden..
Dels för att mina och M´s saker ligger huller om buller överallt. och dels för att jag ville ta ner mitt precious Pearl till lägenheten.
Hittade en hel del intressanta saker bland allt bråte..tex en kylväska från Wacken (2008 hoppas jag) med korvbröd, korvar, cashewnötter och en numera oidentifierbar frukt i..*urk*
Mitt lata ex har alltså bara slängt upp väskan utan att kolla innehållet först, kan juh säga att det luktade fan om korvarna!!

Hittade en massa andra roliga saker med.. min Shirinademo som jag letat efter, fast utan skiva i :/ Mitt duschdraperi med döskallar på, en massa kläder och skor jag helt glömt av att jag ens köpt, en massa foton och ett par fotorullar osv..
Och M´s micro som enligt honom var spårlöst försvunnen..icke då!
Så nu återstår bara att sortera ut skiten och packa ner hans saker så att jag blir av med dem, det har änna gått 6 månader sedan han flyttade nu.
Det är väl inte direkt så att de stör där dem står men ja..vi har båda gått vidare och jag vill helt enkelt bara få det överstökat.

Som sagt..nu har jag iallafall äntligen fått ner trummorna! =)
De får stå i vardagsrummet ett tag, vet inte riktigt vad jag ska göra med dem ännu.
Det tar emot som fan att sälja dem, men samtidigt lär jag aldrig börja spela igen heller..har gått 6 år nu..

Nu blir det dusch!

Inga kommentarer: