tisdag 19 maj 2009

Änglar och Demoner..

..var himla bra faktiskt..
Trots att jag varken läst böckerna eller sett DaVincikoden!!
Var kul att träffa Bugno oxå, inte ofta det händer i nyktert tillstånd!!*s*

Efter bion (som slutade redan 20.20) så gick jag och Carin en sväng till Rb..
Blev 2-3 öl och en massa snack som vanligt=)
Blev även "stalkade" av en kille vid namn Alexander..*suck*
Det började med att han frågade efter en cigg och sen hux flux så klängde han på oss som en schimpans typ..
Vi lyckades smita undan till ovanvåningen men han letade upp oss, fatta vinken liksom!! Han frågade mig om jag hade lust att träffa honom någon gång..på en dejt antar jag..jag förklarade lite vänligt att jag redan var upptagen..Ha ha..*lögn* och då gick han efter Carin istället..som också dissade honom såklart!!
Är jag ute med en kompis en vardag för att tjöta över en öl så vill jag inte ha karlar som klänger!! Fatta!!
Om karlen ifråga inte är het dvs..=P

De hade minsann renoverat om tjejtoaletten på ovanvåningen!! Blev nästan chockad!!
Var fan på tiden!! Blev så till mig att jag var tvungen att ta ett kort..Ha ha..
Om en vecka eller två kommer den vara traschad igen såklart, jävla kids till att sabotera allt i sin väg!!




Resterande eftermiddagen/kvällen blir skönt lugn..
Ska duscha, laga mat och slappa på soffan tills det är dags att nana kudden=)

Inga kommentarer: