torsdag 7 maj 2009

Yesterday

Idag är jag nästan ledig = ska lägga schema 16-18..
Men schema är kul, än sålänge=)
Gårdagen was a blast..var ansvarig för chefen var ledig, fick gjort allt och lite till..det enda molnet på himlen igår var ett gästklagomål jag hade hand om..
Jag blir förbannad bara jag tänker på det, hon passerade gränsen för hur fan man får bete sig OCH ändå så får HON kompensation!!
Så jag ska försöka låta bli att tänka på det, RLP känns dock inte lika lockande längre.. :/

Hade inget att göra på jobbet så jag gick vid 16.00 ist för 18.00..
J kom förbi så vi tog en fika och promenad istan.
Himla trevligt=)
Åkte hem en sväng vid 20.00 för att hinna duscha innan jag mötte upp Carin och Olsson för våra traditionsenliga öl på Rb..
Det blev några öl..
Jag och Carin fick för oss att vi skulle leta upp Gretas eftersom ingen av oss varit där, efter mycket letande så hittade vi det men det var "killkväll"..Ha ha
Så vi drog upp till 7Eleven för nattamat och sen hem.

Idag har jag sovit länge..eller så mycket jag kunnat iallafall..
Telefonen har gått varm på sms och samtal sedan 08.00 typ..
Helt sjukt!!

Efter schemat idag så ska jag hem till J, för film och trevligt sällskap=)
Lite smått avundsjuk på hans bostadsrätt ovanför Vasaplatsen!!!
Vissa har tur!!

Nu blir det dusch..

2 kommentarer:

cordyKaye sa...

meeen, nu blev jag ju nyfiken på gästklagomålet..tease!

PeccataMortalia sa...

Nyfiken i en strut..=P