lördag 9 maj 2009

Helgen..

Så vart man äntligen ledig=)
Har förvisso varit ledig 2 dagar redan i veckan som gått fast jag har suttit med schemat ett par timmar båda de dagarna, bytte tid med Chrissebaby i torsdags så att jag kunde umgås med J på kvällen och jobbade igårkväll istället..
Vi gjorde en bra stängning, flickorna och jag!! Sålde bra, gjorde en grill åt städaren och lite annat smått..
Mycket kids som vanligt och slagsmål vid 23.00 snåret, jävla snorungar!!
Men utöver det så var det helt ok!

Blev sushi och film hos J i torsdags, trevligt värre =)
Spenderade även natten där och åkte hem imorse vid 06.00-snåret.
Fick ligga kvar och sussa om jag ville men han jobbar på Wieselgren så jag tyckte att jag likaväl kunde ta följe och sova ett par timmar hemma istället.
Vaknade med världens huvudvärk eftersom jag sov med linserna på, gick över efter ett par timmar tack och lov.

Idag har jag tänkt gå upp i tid..typ 09.00..
Har en massa saker jag behöver få gjort..typ handla, sola på Soloteket, gå till systemet, städa lite eftersom det aldrig blev gjort häromdagen, ev tvätta ett par maskiner osv..
Ikväll är det fest hos en bekant vid namn Snobben, en kompis till de andra i gänget.
Blir premiär för mitt nya korsettlinne =)
Har på ngt konstigt sätt gått ner ett par kg på de 2 veckorna som gått sedan jag köpte det så jag hoppas verkligen att det fortfarande sitter bra..
Annars är det 1000 spänn åt helvete :/
Måste även få tummen ur och köpa Metaltownbiljett,innan både biljetterna och mina pengar tar slut..*s*
Att ska vara så jobbigt att få saker gjorda???

Nu blir det sängen..

Inga kommentarer: