tisdag 5 maj 2009

Äntligen tisdag!!

Helgen är äntligen över..*yeay*
Är ledig idag men ska tillbringa ett x antal timmar med att lägga juni-augusti schema.. Kan låta trist att behöva vara på jobbet när man är ledig men det gör faktiskt inget eftersom jag än så länge tycker att det är fruktansvärt kul att pilla med schemat..och jag får juh betalt för det samtidigt och slipper vara "på golvet"!!
Får bara hoppas att det inte tar hela dagen, ska handla innan och hade behövt tvätta efteråt..Jag hinner juh aldrig annars!!

Fick sms av J för en stund sedan, han var på väg hem till Gbg från Metallica..
Han skulle ringa när han vaknat senare idag så vi får väl se om vi hittar på ngt eller icke ikväll, som sagt så behöver jag verkligen tvätta men man kanske hinner tvätta och mysa?? Jag brukar vara bra på att hinna med massor när jag väl lägger den sidan till..*s*

På onsdag vankas det öl med Olsson och Carin som vanligt, trevlig tradition det där=)
Nu blir det dock sängen!!

Inga kommentarer: