lördag 19 september 2009

Tack Malin, jag snor denna..

1. Jag har insett att min senaste kyss .. var för 2 veckor sedan..
2. Jag lyssnar på .. musik nästan dygnet runt..
3. Jag pratar .. göteborska med halländska "R"..*vackert*
4. Jag älskar/tycker om .. min familj, vännerna och Otyg..
5. Min bästa vän är .. mer än bara en..
6. Min första riktiga kyss .. var i 5:an om jag inte minns helt fel..
7. Jag avskyr när folk .. är korkade!!
8. Kärlek är .. uppenbarligen inget för mig..
9. Någonstans, tänker någon på...mig..Ha ha..I wish!!
10. Jag kommer alltid att .. älska att bada i havet!!
11. Jag är hemligt förälskad i .. jag sysslar inte med sådant..
12. Sist jag grät .. för ett par dagar sedan när jag var hos pappa på IVA..
13. Min mobiltelefon är .. med mig överallt.
14. När jag vaknar på morgonen .. snoosar jag typ 10 ggr..
15. Innan jag går och lägger mig .. brukar jag läsa ngn timme..
16. Just nu tänker jag på .. att jag borde lägga mig strax..
17. Bebisar .. är jobbiga. Bortsett från mina framtida och mina vänners såklart *s*
18. Idag har jag .. sovit, ätit pizza, kollat på film och tagit en promenix i solen..
19. I kväll ska jag .. (söndag) tvätta och lura iväg någon kompis på fika..
20. I morgon kommer jag .. jobba och (läs ovanstående)
21. Jag vill verkligen .. att pappa ska bli helt bra nu..och få gjort min fullsleeve!!

Inga kommentarer: