lördag 26 september 2009

...Och självklart så kan man inte somna när man för en gångs skull lägger sig i tid..
Så jag tömde min mobil på foton istället..




Kass bild men jag bjuder på den..



This is why I love the place I live.. 8 min med buss till stan och betande hästar utanför pizzerian som ligger cirkus 100 m från mitt slott..




Nej, jag är inte mer ego än någon annan..är mest för klänningens skull=) Och det fina bakförklädet i bakgrunden som jag fick av J& J i 26-årspresent..=)




Otyg <3>



Försökte mig på häromveckan att baka min mormors schackrutor men ja..resultatet ser ni juh här...Ha ha.. Men dem blev jävligt goda!! Cred till mig!! =)




En kväll på Rb´s uteservering i somras.. Motivet på bilden föreställer en glad finne som lystnar till Laimaa!




Och sista egobilden..

*Nattinatt*







Inga kommentarer: