lördag 26 september 2009

My god vilken seg dag!!
Blev en 11-timmars jobbdag för min del eftersom det var så jäkla mycket att göra, tack och lov flöt allt på rätt ok bortsett från ett gäng pundare som förgyllde min första timme på jobbet och en rost som gick sönder mitt i eftermiddagsruschen..*fun fun*

Känns lite småtrist med jobbhelg just nu eftersom polarna spelar på Belse ikväll, hade tänkt gå på förfesten iallafall men det känns inte så lönt nu..(19.30) eftersom de drar till stan om typ 2 timmar. Så det blir pizza, film och förmodligen lägga sig tidigt eftersom jag har en del sömn att ta igen. M skulle joinat men jag behöver väl förmodligen inte nämna att det sket sig..igen..
Det är svårt att inte känna sig som ngt andrahandsval/tidsfördriv när han konstant ändrar sig i sista minuten.. Jag förstår absolut att han hellre festar när det är helg men då behöver han inte bestämma ngt med mig innan. Och jag har ingen lust att behöva dubbelboka mig varje gång heller, bara för att ha ngt att göra .. För övrigt så orkar jag inte grubbla mer över det här, det känns ganska dödfött, han hittar säkert någon annan han kan leka med och jag kommer säkert över det så småningom..

...så över till ngt annat..


Går mest och väntar på nästa helg då jag är ledig =)
Ska ta igen en massa tid med polarna eftersom jag varit hyffsat osocial sista tiden pga allt åkande till Halmstad och jobbet. Och imorrn ska jag locka med Carin ut för en öl eller två..=)

*sweet*

Inga kommentarer: