söndag 13 september 2009

Kom hem till Göteborg igen igår..
Känns skönt att vara hemma faktiskt!!
Har inte hänt så mycket mer med pappa, igår lät hans läkare mer positiv eftersom han börjat svara på medicinerna och de hade kunnat sänka trycket i resperatorn..
Men sedan dess har det inte varit några förändringar, och så länge han inte blir sämre iallafall så är det juh positivt!!

Har gått och trott i flera veckor nu att jag skulle till tandläkaren imorgonbitti, men nej nej..
Det är på tisdag så nu sprack mina planer fett!!
Tanken var att jag skulle åkt till Halmstad efter tandläkaren imorgon och sen hem till Gbg igen på tisdagkväll eftersom jag ska jobba ons-tors men nu blir det bara en snabb visit ner imorrn..
Bussen går 8.15 och sen hem 17.45.. Mycket bussåkande nuförtiden!!!

Var inne en sväng på jobbet igår när jag var på väg hem för att prata lite med A, min chef..
Hon erbjöd mig att få vara ledig även ons-tors men jag känner att jag behöver börja jobba igen, jag klarar inte av att vara ledig såhär länge.. Tragisk man är!!

Nåja..nu blir det ett par avsnitt av True Blood..
Hade tänkt åka in till stan en sväng för en fika och M ville hänga på efter han hade repat men nu har det typ gått 4 timmar så den planen är nedlagd för min del..

Over and out!

Inga kommentarer: