måndag 21 september 2009

Jag har sagt det förut och jag säger det igen:

- Måndagar är det "nya" söndagar!!

Så jävla tråk allvarligt talat!!
Slutade tidigare på jobbet oxå eftersom det var hyffsat lugnt och jag hade tillfälle till det, händer inte så ofta annars så.. Fast med tanke på att jag varit "ledig" så mycket sista tiden så borde jag inte gjort det, speciellt när man inte tar sig för att göra ngt vettigt heller..

Well well.. har fått tvättat lite iallafall, det behövdes om man säger så..
Jobbar kväll imorrn så jag funderar på att slänga i ytterligare några maskiner faktiskt..
Och ta en lååååååång dusch..eller så kan juh någon ge mig ett badkar =)
Ett badkar är ett krav i nästa lägenhet!!

Dags för tvättstugan igen, sen blir det till att kolla klart på "Hangover! trots att den är segare än ngt annat jag sett i mina dagar!!

Inga kommentarer: