söndag 6 september 2009

Det blev en hyffsat trevlig ledig helg faktiskt..
En hel del partajande både i fredags och lördags, ingen baksmälla dock! =)
Är lite lagom seg idag men det gör inte så mycket, det är så det brukar vara..

Fredag:

Trevlig förfest hos Madde och Snobben..
Blev dock rejält jäkla trött och illamående av ölen så jag drog efter bara 2 låtar med Coffinshakers. Mötte upp Kajsa utanför Rb en stund senare men stannade inte speciellt länge eftersom Rb var aptråk!! På vägen hem blev det en hel del strul..tänker inte gå in på några detaljer..men det var helt och hållet mitt eget fel och förhoppningsvis är det lugnt nu!!

Lördag:

Spenderade mestadels dagen på soffan och kollade på True blood, sjukt bra serie!!
Var lite smått rastlös och hade ingen att leka med..Ha ha..
Tack och lov blev Carin iallafall sugen på att gå ut så vi drog till Rb vid 22.00-tiden..
Blev ett par öl men tog det ganska lugnt båda två, roade mig med att smsterra M som höll på att bli vansinnig på mig..=P
Jag tyckte det var kul iallafall!!

Söndag:

Trueblood maraton hela dagen och fika hemma hos mig med M nu på kvällen..
Var ambitös nog att baka chokladkakor med!!
Kollade på From Hell och diverse youtubeklipp..
M gick för en stund sedan och det känns som att det börjar bli dags för sängen faktiskt, blev sanslöst trött helt plötsligt.. Hade tänkt kolla på ett par avsnitt av True Blood men jag orkar fan inte..*gäsp*
Känns hyffsat småtrist att gå och lägga sig själv faktiskt, men what to do???

Inga kommentarer: