torsdag 24 september 2009

Och där föll pusselbitarna på plats!

Ikväll händer det minsann inte mycket, som vanligt dagen innan löning..
Är lite smått sugen på att gå ut en sväng eftersom jag jobbar hela helgen men alla är panka så det skiter sig.
Det blir chailatté och film istället, funkar det med=)

Planen var att gå på M´s spelning ikväll men eftersom han inte ens orkade höra av sig igårkväll trots att det var han som ville träffas så skiter jag helt enkelt i det..
Och när jag såg hans senaste status på facebook idag så föll pusselbitarna på plats..(ja jag vet att man inte ska försöka tolka folks uppdateringar, det vet jag själv mer än någon annan) Men om det är som jag tror så förklarar det en hel del, dvs att han träffar fler än bara mig.. Vilket är fine, men då kan man kanske vara ärlig om det oxå istället för att bara komma med en massa ursäkter!!
Igår var inte första gången han velat träffas och sen struntat i att höra av sig...

Jag är inte ens sur på honom, jag får skylla mig själv!!
Men nu har jag fått nog och tänker inte ens höra av mig till honom mer..
Jag har annat att lägga min tid på!!

Nu blir det dusch och laga käk!!



Inga kommentarer: