torsdag 3 september 2009

Men seriöst!!

Well..då var det dags för ännu en omgång med penicillin!!
Jag har såklart svullnat upp vid käkbenet igen *oväntat* och därmed fått ännu ett penicillin utskrivet..jag blir sååå trött på skiten nu!!
Ringde Tandvårdsakuten idag igen för att boka tid men dem tyckte inte ens det var lönt att jag åkte dit utan ringde bara in ett nytt recept åt mig!!

OCH

Som en jävla oväntad räkning på posten så har jag tack vare allt jävla penicillin dragit på mig mitt livs första svampinfektion "down there"!!!
What the hell!!
Har hittills suttit som ett frågetecken varje gång mina tjejpolare diskuterat sina återkommande urinvägsinfektioner och svampinfektioner eftersom jag varit lyckligt lottad nog att aldrig ha haft ngt av det..tills nu då!! Så vad kommer härnäst? Bröstcancer? Alzaimers? En punkterad lunga? Ett brutet ben???

Kanske lika bra att börja gräva sin grav redan nu...

Något positivt i allt elände är iallafall att jag är ledig fre-sön!! =)
Så sjukt skönt!!
Imorrn blir det en sväng till stan, sen förfest hos Madde och Snobben innan det bär av till The Coffinshakers på Pustervik!! Kommer bli en grym spelning!!

Nu ska jag lägga mig ner och tycka synd om mig själv en liten stund!!

Inga kommentarer: