fredag 25 september 2009

Jag är uppenbarligen en jävligt svag människa and I don´t like it!!
Det gick käpprätt åt helvete igår!

Gick till Rb en sväng med Carin eftersom jag tröttnade på att vara hemma till sist.
Och efter en stund dök M upp efter spelningen, den hade jag juh inte räknat med direkt!!
Svårt att gå omkring och sura när man är på samma ställe så efter en stund så snackade vi lite, tycker förvisso inte att jag fick någon vettig förklaring till härom kvällen...
Men men..
Det är juh bara att inse att det är kört för min del...

Ska ev möta upp honom istan senare, blir dock varken någon öl eller speciellt sent för min del eftersom jag jobbar tidigt imorrn och dessutom är ansvarig på restaurangen hela helgen!!
Har på känn att jag kommer stanna hemma så jag tänker inte göra mig iordning förrens jag vet till 100 hur det blir, orka sminka sig om han inte hör av sig ikväll heller..

Dessutom är det jävligt frustrerande att jag fortfarande inte vågar lite på honom, vad är det då för mening med att ens hålla på så här??

Nu blir det kaffe!!

Inga kommentarer: