måndag 14 september 2009

Halmstad-Göteborg Tur och retur på 11 timmar..
Jag är helt slut!!

Men det går iallafall framåt för pappa =)
Värdena har blivit bättre, han är inte nersövd lika djupt längre, urinen har kommit igång och han har fått börja med sondmatning, så förhoppningsvis kan han vakna upp om ett par dagar!!
Jag ger inte upp hoppet!!

Hann inte med så mycket mer än besöket på IVA idag..
Mamma kom upp med mat och sen åkte vi hem till henne och fikade innan det var dags att bege sig hem till Gbg igen..förövrigt är det på dagen 6 år sedan jag flyttade hit..
Tiden går fort när man har roligt!! No regrets!!

Kvällen har spenderats med pizza och diverse skitprogram på tv..
Är alldeles för trött för att orka hitta på ngt, dessutom väntar rotfyllningen imorgonbitti..*ångest*

Det är ärligt talat inte mycket som fungerar i mitt liv förtillfället, all min energi går åt till att ta mig igenom dag för dag.. Allt annat är oväsentligt och inget jag orkar ta itu med just nu!!
Ska börja jobba på onsdag igen och det är ett steg i rätt riktning, att vara ledig är inte min grej..för mycket tid till att tänka helt enkelt.
Dessutom har jag människor i min omgivning som bara tar en massa energi och inte tillför ett skit tillbaka, det är dags att bryta om det inte sker en förändring helt enkelt!!

1 kommentar:

Lory sa...

Skönt hans värden har blivit bättre och jag tycker du är stark som går till jobbet imorrn! Kan förstå man vill skingra tankarna men måste vara skitsvårt.