onsdag 23 september 2009

Det har varit en rätt hyffsad dag faktiskt trots att det inte blev många timmars sömn inatt.
Somnade väl runt kl 03.00 och gick upp kl 07.00..*gäsp*
Var framme i Halmstad runt 10.00 och åkte direkt upp till pappa på IVA..

Han mådde betydligt bättre idag och det gick att förstå det mesta han sa tack och lov, ett tecken på att han börjar bli bättre är även att han bad om en Kvällsposten så fort han såg mig..Ha ha
Han var även sugen på nyponsoppa med glass *s* så efter att ha fått ett OK från hans doktor tog jag en sväng ner till kiosken och handlade åt honom..
Har aldrig sett en människa bli så glad över nyponsoppa och glass, och då är ändå jag extremt förtjust i det, men han har juh inte ätit/druckit ngt på snart 3 veckor så då är det väl inte så konstigt. Kändes lite weird för både mig och honom att jag fick mata honom men det är väl det minsta jag kan göra efter alla år av matande då jag var liten..

Han är rätt förvirrad fortfarande och närminnet är inte det bästa, men han verkar vara på god väg att bli helt frisk igen och skulle även få lämna IVA på fredag..
Hoppas de behåller honom så länge som det krävs på den andra avdelningen sen bara, vilket de inte gjorde sist!!

Mamma kom upp med lunch åt mig vid 13.00 och någon timme senare var han så trött av att ha suttit uppe i flera timmar så vi åkte hem till mamma en sväng..
Drack kaffe, fördrev tiden vid hennes dator, gosade med min vovve som jag träffar alltför sällan och sen var det dags att bege sig hem till Gbg igen.. Home sweet home!!

Har precis tagit en låååååååååång dusch och krupit ner under filten med en chailatté..*mys*
M kommer ev hit senare, eller så skulle jag till honom vilket inte känns lika lockande nu när jag väl kommit hem.. Det börjar bli kallt som fan ute och eftersom jag är trött så lär jag frysa ihjäl om jag beger mig ut igen..*s*
Nu blir det iallafall Greys!

Inga kommentarer: