lördag 22 augusti 2009

Ytligt!!

Jag har kommit till insikt om en sak de senaste dagarna, förmodligen för att jag mått dåligt pga inflammationen och avskärmat mig "fysiskt" från omvärlden efter jobbet..
Och det är att det är jävligt mycket i mitt liv som är ytligt, och jag är verkligen sååå trött på det!!
Förmodligen är det mitt eget fel för att jag har tillåtit det och känt att det är vad jag ha velat ha/behövt sista tiden..men inte längre.

Det spelar liksom ingen roll om man har 10 karlar som uppvaktar en, för när det väl gäller så betyder man ingenting.
Det är en enda av manligt kön (jaja, förutom min chef..Ha ha) som frågat hur jag mår de sista dagarna, och det är min käre vän Olsson!! (Nej, det är ingen kärleksförklaring..snarare en hyllning till någon som jag faktiskt kan lita på och som inte snackar en massa dynga!!)

Jag är trött på ragg, dejtande, KK´s osv..
Jag är trött på en massa saker som blir sagda bara för att..
Jag är trött på 5 i 3 sms..
Jag är trött på bortförklaringar och dåliga ursäkter..
Jag är trött på s.k killkompisar/ gamla ex som vill ha psykisk bekräftelse för att stå ut i sina miserabla förhållanden som uppenbarligen inte kommer hålla hur gärna ni än vill!
(Been there, done that!)

Det är helt enkelt inte värt det längre..
Och nope..jag är varken bitter eller deppig utan faktiskt på ganska bra humör =)
Men jag vet mitt eget värde och jag är värd det bästa!! That´s it!!
Det är helt enkelt dags att sätta ner foten, vilket jag till viss del redan gjort men det hjälpte juh föga..

Nu ska jag diska upp efter min å frugans pannkaksmiddag och sen blir det sängen, en annan ska juh upp och jobba kl 5..*gäsp*

Inga kommentarer: