måndag 31 augusti 2009

*seeeg*

Det var inte populärt när klockan ringde 03.45 imorse!!
Blev taxi till jobbet vilket iofs var nice, jag bugar och bockar för det chefen!!
Var rätt lugnt på jobbet, inventeringen gick som en dans och ingenting gick sönder =)
Fick en trevlig överraskning när jag kollade schemat, jag slutade 14.00 och inte 15.30 vilket var jävligt välkommet. Var så trött efter lunchen att jag kunde somnat stående!!

Åkte hem en sväng för att hämta mina papper från Akuttandvården och sen vidare ner till Wieselgren för att boka tid. Och jag fick tid den 15:e!!! Helt jävla sanslöst!!
Tog sista penicillinet igår och är skitnojjig nu för att inflammationen ska komma tillbaka igen!!
Så imorrn ska jag ringa till en privatklinik ist, folktandvården kan dra åt .....!

Veckan ser ut att bli rätt lugn i övrigt, går mest och väntar på fredag och Coffinshakers på Pustervik!! Kommer bli riktigt nice!! Dessutom råkar jag vara ledig helgen som kommer med vilket inte är fy skam!!

Men nu blir det sängen och en sjukt bra bok som jag måste få läst klart!! =)

Inga kommentarer: