måndag 17 augusti 2009

Skitdag!!

Att det har varit en "skitdag" är egentligen för milt uttryckt!!
Måndagen har sugit grispung rent ut sagt!!

Har känt mig totalt ofokuserad på jobbet, jag känner ingen som helst motivation för tillfället..
Är bara allmänt off och trött på det mesta!!
Att det är DEN tiden i månaden gör inte saker och ting bättre, känner mig bara fet och ful!!

Nej jag vet..jag är inte fet men den senaste tidens osunda leverne har satt sina spår och det är jävligt jobbigt när jobbyxorna skär in från alla håll och kanter!!
Dessutom har min jävla visdomstand börjat trilskas igen så jag är helt svullen vid vänstra käkbenet, inte helt olik elefantmannen om jag får säga det själv.
Alla andra säger dock att det inte syns ngt om man inte tänker på det! Tack!!
Är iallafall glad över att det inte gör ont, känns mest bedövat och jag vet att jag måste gå till farbror tandläkaren så snart som möjligt!!
Problemet är dock att jag HATAR att gå till tandläkaren!! Och jag har aldrig dragit ut en tand innan, det gör mig totalt skräckslagen eftersom jag vet att visdomständer har betydligt grövre rötter än vanliga tänder...*panik*

Imorgon är det iallafall JAG som ska infinna mig på gymmet prick kl 7.00!!
Nu får det vara slut på det här tramsandet, jag är inte 20 längre då varje kilo man råkade gå upp satte sig på diverse smickrande ställen..
Och jag betalar trots allt 420 spänn i månaden på SATS så det är dags att nyttja cashen!!

*GodNatt*

Inga kommentarer: