torsdag 20 augusti 2009



Gårdagen was a blast!!
Givetvis så lyckades jag INTE ta mig till gymmet utan tog sovmorgon istället=)
Mötte upp Carin vid 13.30 och drog in till stan.


Första stoppet blev på Trailer Trash (http://www.trailertrash.se/) för att köpa klänningen jag tjatat sönder alla om och sen vidare till Lindex för lite shopping av underkläder och efter det Shock där vi hittade nada...
Slutligen blev det fika i Vasa =oätbar brieost/salamibaguett och massa kaffe=)

När klockan började närma sig 17.00 så diskuterade vi huruvida vi skulle ta en liten sväng till Rb för EN öl innan det var dags att bege sig hemåt för att städa och dylikt tråk..
Så blev det..blev ytterligare ett besök på Lindex på vägen eftersom jag frös och hade "glömt" ta med en tröja..Resultatet av det spontanköpet ser ni ovanför..skitmysig =)

Och Rb ja..det blev inte EN öl..
Vet ärligt talat inte hur många det blev men inte en iallafall..*s*
Vi "hängde gubben", diskuterade alltifrån J&J´s kommande bröllop till hur idiotiska karlar egentligen är.. Lina kom även förbi på en öl, hon tog lite rast från Babar vilket var trevligt =)
Ett par timmar senare var det dags att bege sig hemåt, skulle trots allt jobba tidigt idag.
Var lite segt att ta sig upp imorse men det botades lätt med en dusch!!

Efter ett par timmar på jobbet fick jag en djävulsk mensvärk och nu sitter jag mest och tycker synd om mig själv och funderar på om det ska bli sushi till middag..??
Det får nog bli det..

Imorrn blir det Ikea iallafall =)
Ska köpa lite nya sängkläder vilket är jävligt behövligt för jag vet fan inte vart dem har tagit vägen, exet tog inte med sig så mycket sådant när han flyttade så de har väl helt enkelt gått upp i rök!! Lite smått B å behöva tvätta varje gång man ska "byta" lakan å shit..

Nåväl..dags att bege sig ner till tvättstugan..

Inga kommentarer: