tisdag 11 augusti 2009

Back to work..

Första dagen på jobbet efter min alltför korta semester är avklarad..
Och det följs av en ledig dag =)
Blir dock inte förvånad om de ringer från jobbet och vill ha in mig ändå, Chrisse kände sig lite småsjuk.. :/
Den dagen den sorgen!
Annars har jag tänkt tvätta och ev dra in till stan en sväng..

Har en rätt chill vecka framför mig iallafall..
Som sagt..ledig idag..
Jobba på onsdag och sen in å kolla Apocalyptica på Götaplatsen och ev en öl eller två efteråt=)
Jobba kväll på torsdag..
Jobba några timmar åt Jettan på fredag och sen ha någon form av "kräftskiva" med frugan och Carin hemma hos mig..och sen senare in å kolla Europe på Götaplatsen..igen.
Lördag är jag ledig å då blir det partaj..och på söndag är jag förmodligen bakfull!!


=)

Inga kommentarer: