söndag 9 augusti 2009

Egentligen..

Borde jag vara sjukt bakfull idag efter alltför hårt festande i helgen men icke!!
Jag klagar inte!!

Fredag:

Spenderade dagen på Östra Stranden med mamma..
Efter MÅNGA om och men hittade jag en förfest tack vare Denco, var himla trevligt.
Kul att träffa folk man varit bekant med i 100 år men liksom aldrig umgåtts med =)
Fick dock inte med mig någon till B&B så jag följde med en bekant till Ida´s, där var dock aptråk så jag fortsatte själv till B&B istället. Träffade på Laimaa och sen en massa roligt folk jag inte träffat på ca 6 år. Hellhound var jättebra, såklart, och efter spelningen var det efterfest i deras replokal. Vid 05.00 var jag nöjd och begav mig hemåt på en VÄLDIGT vinglig cykel, tog över en timme att cykla en sträcka som i vanliga fall tar 15 min..Ha ha

Lördag:

Vaknade fuktansvärt bakfull vid 13.00..
Efter en dusch och kaffe begav vi oss hem mot Gbg igen, mammas karl var snäll och körde iom att jag hade Otyg med mig =) En panodil och 13 mil senare var jag hemma och mådde en aning bättre igen. Någon timme senare var det dags för att fira Olsson´s 30-årsdag!!
Fruktansvärt lyckad fest!! =)
Och Olsson verkade glad över diskmaskinen som vi gav honom i present!! =)
Vid 23.00 drog vi ut på stan, de flesta gick till Babar..jag och Carin tog Rb istället.
Och som vanligt när förfesten är skitkul så suger det när man kommer ut.
Det var varmt och för mycket folk så vi drog oss hemåt vid 02.00-snåret.
Kunde dock inte sova när jag kom hem så jag lyssnade på musik tills 06.00 imorse..Ha ha

Idag:

Vaknade pigg som en mört vid 12.00, trots en MASSA rom&cola och öl igår!!
Tog en sväng ner till Willys och handlade och sen har jag lagat mat och bara slappat!!
Är lite smått rastlös så jag ska nog ställa mig och baka sen =)
Folk brukar dessvärre inte vara så pigga på att hitta på saker när det är söndag så man får roa sig själv! Sista dagen på semestern idag med.. Har lite smått ångest över att jobba imorgon, men börjar inte förrens 15.00 iallafall! Man får vara glad för det lilla!!

Inga kommentarer: