fredag 28 augusti 2009

Nu är jag så jävla less på att knapra penicillin!!
Känns sådär kul att vara hemma ikväll efter att ha blivit tillfrågad om att hänga med till diverse ställen, men det är inte kul att gå ut nykter!! Tragiskt men sant!

Så det blev film, pizza och färga håret istället, funkar det med..
Mobilen är dock deprimerande tyst eftersom alla vet att jag bara ska vara hemma..*tråk*
Just nu lyssnar jag på Hypocrisy, fixar naglarna (svart eller rött till röd/svart klänning????) och väntar på att bli trött helt enkelt, borde inte vara så svårt att kunna sova eftersom jag varit uppe sedan 05.00..

Imorgon är det J&J´s bröllop!!!
Jag är så fruktansvärt glad för deras skull!!
Det är människor som dem två, som gör att man innerst inne vågar tro på att det faktiskt finns någon för en själv därute!!
Jag har egentligen ingen brådska, är mest trött på att jag enbart drar till mig den ena idioten efter den andra. Och jag måste lära mig att stå emot!!!

Nåväl.. det kommer bli en bra dag imorgon!!
Det kan inte bli annat när hela gänget är samlat! =)

Inga kommentarer: