söndag 30 augusti 2009

Jessica och Jakes bröllop was a blast och hur lyckat som helst!!!
Ceremonin var lite för kort, man hann inte riktigt få in själva "bröllopskänslan" ..men det är väl så när det är en borglig vigsel!!
Dem var så himla vackra ihop och Jessicas klänning och korsett var skitsnygg!!
Som sagt, jag är så lycklig för deras skull!! =)

Och det gick hur bra som helst att vara nykter, lite segt dock men det gick..
Frugan hällde dock i en skvätt Kahlua i en av mina 20 kaffe..Ha ha..och det blev typ 5 klunkar öl innan vi drog oss hemåt vid 00.30. Annars blev det mest ramlösa och alkoholfri bål!!
Idag är tack och lov sista dagen med penicillinet!!
Men jag kan erkänna att det känns sjukt skönt att vakna upp utan baksmälla, misstänker att ett par stycken inte mår så bra idag..He he!!

Nu blir det lite snabbstädning och sen ska jag bege mig in till stan och möta upp någon för en fika.. Något måste man juh göra när man är ledig!!
Imorrn börjar jag jobba 04.00..känns sådär kul..men med lite bra musik så kommer det gå bra!!

Foton från bröllopet kommer senare =)

Inga kommentarer: