tisdag 25 augusti 2009

Nu börjar saker och ting ordna upp sig känns det som..
Har varit så sjukt trött de senaste dagarna, speciellt idag..
Somnade mitt i en film på soffan vid midnatt i söndags, vaknade vid 05.00 och la mig i sängen ist, pallrade mig upp vid 12.00, hade sjukt ont i huvudet så jag la mig på soffan igen och sov från och till tills 18.00 ungefär då jag fick tvinga mig att gå upp.
Tog en dusch och en promenix ner till Tempo bara för att må lite bättre men det dröjde ett par timmar till innan huvudvärken släppte.

Vid 23.00 gick jag och frugan en sväng nere vid dammen, kände att jag behövde komma ut lite.
Och snart är det dags för sängen igen..
Sjukt chill dag med andra ord..

Igår (söndag) spelade en gammal kompis från Halmstad med sitt band i Slottsskogen, så jag, frugan och Micke begav oss dit.
Var himla kul att se honom igen, orkade dock inte stanna kvar och prata eftersom jag var sjukt trött och hade jobbat sedan 06.00 på morgonen så jag drog mig hemåt när de spelat klart.
Promenerade ner till Järntorget och tog sedan vagnen hem.
Ångrar det lite såhär i efterhand att jag inte stannade kvar en stund, det fanns en tid då vi stod varandra nära och nu har vi inte träffats på ett antal år.
Men det var skönt att se att han verkade må bra iallafall, och var lite skäggigare än sist.Ha ha

Nu blir det sängen, natti!

Inga kommentarer: